رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

استاد آنلاین

در حال حاضر رشد آموزشگاه‌های مجازی در فضای وب روز به روز افزایش پیدا می‌کند. در آموزشگاه‌های مجازی کاربر با کمترین هزینه و صرف زمان کم، آموزشی را که خواستار آن است را می‌آموزد.
معرفی سایت امروز ما هم یک آموزشگاه مجازی در حوزه کامپیوتر است. این سایت به آدرس www.stadonline.com است. این سایت دارای قسمت‌هایی چون آموزش الکترونیکی، کتاب الکترونیکی، پرتال آموزشی کارآموز، کارآموزان برتر و... است. با انتخاب گزینه آموزش لیستی پیش روی شما باز می‌شود که در آن نام دوره‌های آموزشی ذکر شده است.
دوره‌های آموزشی این سایت عبارتند از آموزش Photoshop، آموزش Html، آموزش مباحث پیشرفته در طراحی صفحات وب- Javascript، AD۰، SQL، آموزش متولوژی و تکنولوژی طراحی وب CIW، مفاهیم Java و Active-x، مقدمه‌ای بر ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب، آموزش مهارت‌های رفتاری، مفاهیم پایه فن‌آوری اطلاعات شامل مهارت اول از ICDL۱، آموزش Windows-xp مهارت دوم از ICDL، آموزش Word، excel۲۰۰۰، آشنایی با Access، آموزش Power point، آموزش internet با کلیک کردن روی هر کدام از این دوره‌های آموزشی صفحاتی پیش روی شما باز می‌شود که به چندین قسمت مختلف تقسیم می‌شود. به عنوان مثال قسمت آموزش Photoshop شامل مقدمه، حالت‌ها و مدل‌های رنگ، شروع کار، طریق اعمال رنگ‌ها و برخی از ابزار فتوشاپ، کار با لایه‌ها، کار با ابزار فتوشاپ، آزمون فتوشاپ و... می‌شود.
همچنین کاربران با استفاده از گزینه کتاب الکترونیکی می‌توانند به کتاب‌های مورد نیاز خود در حوزه کامپیوتر دسترسی پیدا کنند.
گفتنی است استفاده از امکانات این سایت مستلزم داشتن اینترنت پرسرعت است، در غیر این صورت قطعا به مشکل بر خواهید خورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد