رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

یک کارت‌گرفیک ارزان‌قیمت از اسپارکل

 

مدل GT۹۴۰۰ به‌عنوان کارت‌گرافیک جدید و ارزان‌قیمت اسپارکل معرفی شد. این کارت‌گرافیکی که از نسل DDR۲ است با دو ظرفیت ۵۱۲مگابایت و یک گیگا بایت پا به عرصه رقابت گذاشته تا بار‌دیگر انتظارات کاربران را برآورده نماید.
کارت گرافیکی GT۹۴۰۰ مجهز به پردازنده گرافیکی G۹۶ با فن‌آوری ساخت ۵۵نانومتر است که در فرکانس ۵۵۰مگاهرتز فعالیت می‌کند. پردازنده گرافیکی این کارت به‌وسیله رابط حافظه ۱۲۸بیتی خود با حافظه تعبیه شده روی برد در ارتباط است. براساس اطلاعات ارائه شده حافظه این کارت‌گرافیکی در فرکانس ۸۰۰ فعالیت می‌کند که این مساله پهنای باند ۸ /۱۲گیگا بایت در ثانیه را برای این محصول ارزان‌قیمت به ارمغان می‌آورد. GT۹۴۰۰ مجهز به ۱۶واحد سایه‌زنی پیشرفته است که در مجموع ۱۶واحد کمتر از برادر بزرگتر خود GT۹۵۰۰ است.
کارت گرافیکی GT۹۴۰۰ با فن‌آوری SLI لذت هیجان و استفاده از بازی‌های پیشرفته و با وضوح بالا و جدیدترین نرم‌افزارهای مربوط به سرگرمی‌‌های کامپیوتری را به کاربران ارائه می‌دهد. پردازنده گرافیکی کارت GT۹۴۰۰ مجهز به نسل دوم فن‌آوری پیشرفته Pure Video است که این ویژگی امکان پردازش تصاویر ویدئویی با وضوح بالا و رنگ‌های طبیعی را برای لذت‌بردن از فیلم‌ها و بازی‌های جدید برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
این کالا از دو فن‌آوری جدید شرکت NVIDIA با نام‌های CUDA و Physx پشتیبانی می‌کند، فن‌آوری جدید که شرکت NVIDIA به تازگی در کارت‌های گرافیکی خود از آن استفاده کرده فن‌آوری جنجالی Cuda (Compute Unified Device Architecture) e است که در محیط ویندوز ویستا با انجام محاسبات پردازش پیشرفته باعث کاهش فشار کاری پردازنده در نرم‌افزارهای پیچیده برنامه‌نویسی و مهندسی می‌شود.
فن‌آوری بعدی که در مورد کارت گرافیکی GT۹۴۰۰ کاربرد فراوانی برای بازی‌دوستان دارد، فن‌آوری Physx است که یک نمایش واقعی و ملموس از ضربات فیزیکی در محیط‌هایی با جزئیات گرافیکی بالا را برای بازی دوستان به ارمغان می‌آورد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد