رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

عرضه ویندوز ویستا شکست بزرگی برای مایکروسافت بود.....

یک موسسه معتبر تحقیقاتی اعلام کرد ویندوز ویستا یکی ازبداقبال ترین نسخه های سیستم عامل ویندوز است و کاربران به خصوص در بخش های تجاری و خصوصی به سردی از آن استقبال نموده اند.
به نقل از Computer Weekly، بررسی های فارستر نشان می دهد که از هر ۱۱ رایانه مورد استفاده در شرکت های کوچک و متوسط تجاری کمتر از یک رایانه مجهز به ویندوز ویستا می باشد.
تحقیقات این موسسه حاکیست که ۸۷.۱ درصد شرکت های تجاری بزرگ و متوسط جهان کماکان از ویندوز XP استفاده می کنند. این رقم در مورد ویندوز ویستا تنها به ۸.۸ درصد می رسد.
کارشناسان معتقدند بخش اعظم رایانه هایی که به استفاده از ویندوز ویستا روی آورده اند تا پیش از این مجهز به ویندوزهای ۹۸ و ۲۰۰۰ بوده اند و عدم پشتیبانی مایکروسافت از این دو ویندوز کاربران این رایانه ها را مجبور به تغییر سیستم عامل دستگاه نموده است.
بر اساس همین تحقیقات سهم رایانه های مکینتاش شرکت اپل در محیط های تجاری نیز در ماه ژوئن نسبت به ماه قبل از آن ۴.۵ درصد رشد داشته است. البته ۸۰ درصد این رایانه ها مجهز به تراشه های ساخت اینتل بوده اند.
محققان فارستر بر این باورند که در صورت عدم تطابق ویندوز بعدی مایکروسافت با نیازهای کاربران شکست سهمگین دیگری در انتظار مایکروسافت است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد