رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

با امکان دسترسی آفلاین به ایمیل، برنامه‌ی یاهو زیمبرا منتشر شد..

یاهو برنامه‌ی ایمیل جدیدی عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد هنگامی که به اینترنت متصل نیستند به پیام‌های یاهو، AOL و جی‌میل خود دسترسی یابند.
نسخه‌ی بتای Yahoo Zimbra که توسط شرکت نرم‌افزاری Zimbra متعلق به یاهو طراحی شده، دسترسی آفلاین به یاهومیل، جی‌میل و میل AOL را فراهم کرده و با وجود آینده‌ی نامشخص یاهو، جایگزین مناسبی برای Google Apps و مایکروسافت آفیس است.
با استفاده از این برنامه می‌توان ایمیل‌ها را نوشت تا به محض اتصال به اینترنت ارسال شوند؛ این برنامه علاوه بر ارتباط با ابزارهای مانند گزینه‌ی جست‌وجویی که ایمیل کاربر را اسکن کرده و محتوای مربوط را نشان می‌دهد شامل ویژگی‌هایی مانند ایجاد سند و صفحه گسترده از طریق Zimbra Documents و ذخیره‌سازی فایل آنلاین از طریق Zimbra Briefcase است.
برنامه‌ی مذکور علاوه بر ابزارهای سازماندهی، قابلیت تبدیل ایمیل به پیام فوری را دارد و به شکل دانلود رایگان برای رایانه‌های ویندوز و مکینتاش موجود است.
وب‌میل به مردم اجازه می‌دهد از دستگاه‌های رایانه یا تلفن همراه به ایمیل‌های خود دسترسی یابند اما از نقطه نظر کاربر برنامه‌ی Zimbra Desktop مانند نرم‌افزارهای ایمیل قدیمی همچون مایکروسافت اوت لوک یا موزیلا تاندربرد است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد