رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

اسپیکری بی‌سیم برای حرفه‌ای‌ها

کاربران حرفه‌ای که به موسیقی علاقه زیادی دارند، معمولا به فکر یک اسپیکر مناسب با نیازشان هستند.
در واقع آنچه می‌تواند نیاز این افراد را مرتفع کند، چیزی بیش از یک اسپیکر معمولی است. از آنجایی که اغلب طرفداران پروپاقرص موسیقی ipod را به دستگاه‌های دیگر پخش موسیقی قابل حمل ترجیح می‌دهند، باید سراغ اسپیکرهای ویژه ipod را بگیرند.
اســــپیکر جدیــــد شـــرکتGriffin Technology به تمام این دلایل می‌تواند انتخاب مناسبی باشد و نظر اغلب کاربران حرفه‌ای را به خودش جلب کند.
این اسپیکر جدید با نام Evolve به بازار معرفی شده است.
Evolve در واقع یک اسپیکر بی‌سیم ویژه ipod بوده که با ipodهای Touch، Classic، Nano، VideoPhoto و mini هم سازگار است.این اسپیکر شامل دو بلندگوی مکعبی با اندازه ۱/ ۵×۱/ ۵×۱/ ۵ اینچ است که روی یک سطح فلزی و دو طرف جایگاه مخصوص ipod قرار می‌گیرند.اسپیکر جدید شرکت Griffin Technology دارای آمپلی‌فایر ۱۲واتی بوده و صدا را با فرکانسی متغیر از ۱۲۰هرتز تا ۲۰کیلوهرتز پخش می‌کند.
این اسپیکر دارای باتری قابل شارژ است که در هر بار شارژ امکان پخش مداوم موسیقی تا ۱۰ ساعت را به هر کدام از بلندگوها می‌دهد.Evolve همچنین دارای یک دستگاه کنترل از راه دور با ابعاد ۱۰×۴۲×۱۰۲میلیمتر است که تا فاصله ۴۵متری از دستگاه کار می‌کند. این دستگاه کنترل از راه دور مجهز به ۸ کلید کاربردی است.ابعاد کلی این اسپیکر برابر ۱۲۰×۱۴۰×۴۰۰ میلیمتر بوده، مجهز به دو خروجی Composite و S-Video است و یک ورودی ۵/۳میلیمتری AUX برای اتصال به دیگر دستگاه‌های دیجیتال هم دارد.طبق اعلام شرکتGrriffin Technology این اسپیکر حرفه‌ای و جدید در‌حال‌حاضر با قیمت ۹۹/۲۵۹یورو به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد