رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

رز رایانه

آموزش٬سخت افزار٬نرم افزار٬اینترنت٬ اخبار روز کامپیوتر

Essentio CS۵۱۱۰ جدیدترین عضو مینیPCهای ASUS

Essentio CS۵۱۱۰ جدیدترین محصول از خانواده مینیPCهای ارائه شده توسط اسوس است که به عنوان کوچک‌ترین Desktop PC جهان نیز شناخته می‌شود و علاوه بر داشتن تمامی ویژگی‌ها، قابلیت‌های گرافیکی را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
کیفیت گرافیک این مینی PC به کاربران این امکان را می‌دهد تا ازدیدن فیلم‌ها و تصاویر HD نهایت استفاده را ببرند.
این امر از طریق نمایشگرها و یا تلویزیون‌های HDMI انجام می‌گیرد و تصاویر ویدئویی دیجیتال و همینطور فایل‌های صوتی دیجیتال براحتی قابلیت انتقال را خواهند داشت. مینیPC اسوس Essentio CS۵۱۱۰ خروجی S/PIDF را پشتیبانی می کند و مجهز به خروجی صدا ۷.۱ نیز است.
با استفاده از اتصال بلندگوهای ۷.۱ و یا سایر تجهیزات صوتی، کاربران این مینیPC قادر خواهند بود تا صدایی واضح و از نوع Surround را درهنگام بازی و یا دیدن فیلم‌های سینمایی تجربه کنند.
همچنین این مینیPC قادر است تا از طریق ماژول خنک‌کننده خود که از دو بخش تشکیل شده، حرارت تولید شده را از طریق فن خنک‌کننده دور کند.
این سیستم انتقال حرارت در واقع سریع‌ترین، قابل اطمینان‌ترین و در عین حال کم‌صداترین در نوع خود است.
CS۵۱۱۰ قادر است تا استاندارد مربوط به اتصال بی‌سیم ۸۰۲.۱۱n را با سرعت انتقال ۳۰۰Mbps پشتیبانی کند که ۶ برابر سریع‌تر و در حوزه پوشش‌دهی ۸ برابر بزرگ‌تر از استاندارد ۸۰۲.۱۱g است.
همچنین بلوتوث بکار گرفته شده در این محصول نیز می‌تواند در آن واحد با چندین وسیله مجهز به بلوتوث نظبر لپ‌تاپ، گوشی‌های موبایل و یا هدفون در ارتباط باشد.
تکنولوژی منحصربفرد هوشمند شفاف‌ساز تصویر یکی دیگر از قابلیت‌های به کار رفته در این محصول محسوب می‌شود که قادر است تا کیفیت تصاویر ویدئویی را با تنظیم خودکار و هوشمندانه رنگ، روشنایی، رنگ زمینه و شفافیت تصویر بهبود ببخشد.
همچنین این مینیPC قادر است تا ازطریق این تکنولوژی چندین حالت از پیش تنظیم شده را بصورت انتخابی و مطابق با خواسته‌های کاربران فراهم آورد.
روکش بیرونی مینیPC اسوس Essentio CS ۵۱۱۰ از با کیفیت‌ترین مواد و با استفاده از جدیدترین تکنیک تزریق مواد یعنی تزریق دو لایه تشکیل شده است و این درست همان روشی است که طراحان مشهور ایتالیایی در طراحی بیرونی کالاهای لوکس خود استفاده می‌ کنند.
این پوشش سپس به شکلی کاملا ماهرانه پرداخت شده بنحوی که درخشش و جلای ویژه‌ای به محصول می‌دهد.
نظرات 1 + ارسال نظر
sina پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 http://www.emoney.blogsky.com

salam rafig..webe kheyli bahali dari...khoshhal misham ba man ham tabadole link koni...webe man darbareye kasbe dar amade internetiye..montazeretam..movafag bashi..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد